Babam Pasta Yapmayı Nereden Biliyor?

Babam Pasta Yapmayı Nereden Biliyor?

Uygulamanın Amacı

Çocuğun düşünsel, sosyal-duygusal, cinsel-rol ve kimlik gelişimi üzerinde baba ile etkileşiminin büyük yeri vardır. Baba ile çocuk ilişkisini destekleyerek bütüncül gelişimi olumlu etkilemek.

Uygulamanın Özeti

Çocukların babaları ile ilişkilerini cinsiyet kimliğine takılmadan olumlu desteklemek amacıyla başlattığımız bu proje için gerekli bilgilendirme yaparak velilerden olumlu dönüş aldım. Öncesinde evde hazırlanan pasta malzemeleri sınıfa getirildi ve öğrenciler ile her gün bir ebeveyn pasta yaptılar. Sonrasında sınıfa ikram ederek etkinliği tamamladık.

Anne baba ayrı olan veliler ile özel görüşmeler sağlayarak katılımın nasıl olacağı konusunda planlama yaptık. Ayrı olsalar da katılım gösteren babalar olduğu gibi katılım gösteremeyen babalar yerine dayı, amca, dede gibi yakınları da sınıfımıza misafir oldular.

Kurum Dışı Paydaşlar ve Ortaklar

Okulumuzda eğitim gören tüm öğrenci ve veliler.

 

Elde Edilen Sonuçlar

1.       Sorumluluk bilinci kazandırıldı.

2.       Veli ve öğrencilerin gerçek yaşam becerisi deneyimlemesi sağlandı.

3.       Çocuk ve aile bireyleri arasındaki ortak paylaşım alanı artırıldı.

4.       Çocukların sosyal-duygusal ve kimlik gelişimi üzerinde baba ile olumlu deneyim edinmelerine olanak verildi.

5.       Öğrenci ve velilerin okul ile olumlu bir iletişim halinde olması sağlandı.

6.       İnce ve kaba motor becerileri güçlendi.

7.       Öğrencilerde kendine güven, içsel motivasyon gibi bir çok olumlu duyguların edinimi sağlandı.

18.04.2025 90

13-03-202513-03-202513-03-202513-03-202513-03-202513-03-202513-03-202513-03-202513-03-202513-03-202513-03-2025